Festivalagenda Blog Zoek

Leestijd: 1 minuut.

Nieuws

Maak kans op het Gouden Festivalbandje en ga deze zomer op festival roadtrip

Door Gabriëla van der Hel op maandag 8 mei 2017

Het komt vaker voor dat twee totaal verschillende merken, met een hele andere doelgroep en associatie, een samenwerking aangaan. Oftewel, in hippe marketing termen: ‘co-branding’. En laat er nou net een hele toffe campagne gelanceerd zijn die we jou niet konden onthouden. De campagne heet het ‘Gouden Festivalbandje’ en je kan er tickets, een auto én € 1500 zakgeld mee winnen voor een roadtrip naar jouw lievelingsfestival in Europa.

Tussen wie deze samenwerking is? Automerk Mazda en muziekduizendpoot Beardyman. Deze baardige beatboxer, cabaretier en muzikant staat bekend om zijn overweldigende ‘mond muziek’. Hij gebruikt zijn stem en zijn live-looping systeem om je het gevoel te geven dat je naar een hele band luistert, in plaats van naar een one-man show. Hij is bizar muzikaal-getalenteerd en hij zegt zelf dat hij dit te danken heeft aan zijn baard: “If I shave my beard, I lose all my powers”.

beardyman

Mazda gaf Beardyman de opdracht om zijn muzikale interpretatie te geven van de combinatie mens en auto. En dit was right up his alley, want Beardyman gebruikt nieuwe technologische kneepjes om een unieke sound te creëren. Het resultaat is een gave track met alleen maar geluiden die uitsluitend van een Mazda MX-5 komen. Trommelen op de uitlaatpijp. De stem van het navigatiesysteem. Een beetje wrijven op de bekleding. Best opwindend eigenlijk. Het eindtrack is uitermate representatief voor Mazda’s ‘drive together’, ofwel de verbinding tussen mens en auto.

beardyman2

Een saillant detail: het filmpje is één take opgenomen en het enthousiasme van Beardyman werkt erg aanstekelijk. Hij weet een futuristische sound met een goede beat eronder neer te zetten. Voor je het weet zit je mee te tikken op je eigen been. Nieuwsgierig? Bekijk het filmpje dan HIER. En om mee te doen aan de win-actie hoef je alleen maar in te vullen naar welke muziek je het liefste luistert, met welk Mazda model jij naar een festival zou willen rijden, en wie van jouw vrienden het gelukkige vijfde wiel mag zijn. Klinkt te goed om waar te zijn? Nee hoor. Zie het als Sjakie en de chocoladefabriek deel 2: Het Gouden Festivalbandje. Maar dan zonder 100 repen te hoeven kopen. Klik hier om naar de win-actie te gaan.

Vond je het leuk? Laat het Gabriëla weten:

of deel:

via Whatsapp via e-mail

Meer uit het blog

Tijdelijke Amsterdamse evenementenlocatie temp. opent haar deuren

Nieuws

Donderdag 1 november 2018

Muziek, cultuur en creatie komen samen in een ongerepte locatie binnen de ring

De locatie van Georgie’s Garage is geheim en blijft geheim

Nieuws

Donderdag 1 november 2018

Een geheime locatie, hoe werkt dat?

Dockyard x Mystic Garden: het sprookje waar industrieel en kleurrijk moeiteloos in elkaar overvloeien

Report over Mystic Garden Festival ADE

Woensdag 24 oktober 2018

Twee succesvolle concepten slaan de handen ineen.

DJ Sam Feldt brengt een anti-katermiddel op de markt

Nieuws

Donderdag 18 oktober 2018

"Ter illustratie: De hoeveelheid actieve stoffen in een doses Bright is vergelijkbaar met 20 tot 80 doseringen van andere anti...

Veilig ADE overleven doe je zo

Drugs

Donderdag 11 oktober 2018

Kaartjes zijn niet aan te slepen en de telefoons van de lokale dealers gaan vaker dan ooit. Alcohol en drugs...

ADE By Day #5: MADE.COM x ADE

Nieuws

Donderdag 11 oktober 2018

Deze ADE-events zijn niet alleen overdag, maar ook nog eens heel vet en helemaal gratis. De perfecte plekken om uit...

ADE by Day #4: Instore sessions

Nieuws

Donderdag 11 oktober 2018

Deze ADE-events zijn niet alleen overdag, maar ook nog eens heel vet en helemaal gratis. De perfecte plekken om uit...

ADE by Day #3: Radio Radio

Nieuws

Donderdag 11 oktober 2018

Deze ADE-events zijn niet alleen overdag, maar ook nog eens heel vet en helemaal gratis. De perfecte plekken om uit...